پروژه مسکونی A03X

مکان: بایراکلی

تاریخ پروژه: 2019

زندگی پنج ستاره در قلب بایراکلی!

در اولین پروژه ایزمیر که لوکس، مدرن و راحتی را در معماری افقی به زندگی می‌بخشد، با همکاری مفاهیم بیزینس و هوم، زندگی ممتازی در Avcılar Exclusive منتظر شماست!

جزئیات پروژه

۵۵٫۰۰۰ متر مربع مساحت ساخت

آپارتمان‌های ۳+۱ و ۴+۱

۱٫۵۰۰ متر مربع فضای اجتماعی

سالن ورزشی

استخر باز و بسته

پارکینگ خصوصی سرپوشیده

فضاهای تجاری

فضاهای خرید

محدودیتی برای امتیازاتی که خواهی داشت وجود ندارد!

بیا با خانه‌های مدرن و با وقاری که می‌توانی در مرکز شهر زندگی کنی آشنا شو! در خانه A03X پر از راحتی و آرامش، به زندگیت به شکلی که می‌خواهی جهت می‌دهی. در فضای زندگی جدیدی که با فضاهای داخلی باز و آخرین تکنولوژی طراحی شده است، به امکان زندگی با شکل مدرن لوکس دست خواهی یافت. در سالن شیک و با شکوه خود، زیباترین حالت نور روز را کشف می‌کنی، در آشپزخانه بزرگت غذاهای لذیذی که دودشان روی آنهاست را می‌چشی. در اتاق‌های خوابی که برای همه به طور خاص طراحی شده‌اند، با جزئیات کم حالتی، لذت آرامش را می‌بری و هر صبح را با شادی می‌پذیری!

مفهوم بیزینس؛

زمان آن رسیده که به زندگی کاری که همیشه بهترین را هدف گرفته‌ای، با اعتماد به نفس یک قدم برداری! یک مکان کاری که میزبان داستان‌های فراوانی از جلساتی که ساعت‌ها طول می‌کشند تا موفقیت‌های بزرگ خواهد بود، باید حداقل به اندازه این داستان‌ها خاص و ارزشمند باشد! با گزینه‌های مختلفی که از ۴۳ متر مربع تا ۱۴۳ متر مربع متغیرند، در مفهوم بیزینس رنگین، از زندگی کاری با وقار به خانه راحت خود با یک قدم رسیده‌ای! امکان پارکینگ خصوصی که در مرکز شهر به دنبال آن هستی، نیز در Exclusive منتظرت خواهد بود.

امکانات اجتماعی؛

در معماری دور از عادی که فضاهای تجاری را در خود جای داده است، رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌هایی که میزبان صحبت‌های لذت‌بخش و پر از مزه خواهند بود! در این نقطه که به زندگی و حرکت جهت می‌دهی، در فضای اجتماعی که در ۱۵۰۰ متر مربع فضا قرار دارد، با استخرهای باز و بسته، سونا، فضای بازی بیلیارد، فضای تماشای مسابقه، اتاق‌های سینما و اتاق‌های استراحت، زمانی که به خود اختصاص داده‌ای بسیار خاص خواهد بود.

مکان؛

در مرکز حمل و نقل، نقطه‌ای که به زندگی جهت می‌دهد در بایراکلی، با بزرگراه ایزمیر-استانبول-بورسا و خط قطار سریع انکارا-ایزمیر، ترکیه از مرکز به ایزمیر متصل می‌شود. همچنین با نزدیکی به جاده‌های اطراف در بایراکلی، Exclusive به یک مرکز زندگی جذاب تبدیل شده است که با نزدیکی به جاده‌های اطراف ایزمیر-استانبول، ایزمیر-انکارا، ایزمیر-آیدین و ایزمیر-چاناکاله توجه را به خود جلب می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *